Oana Voiculeț (n. 13 iunie 1985, Constanța) este Director Organizare Spectacole al Operei Naționale București din 1 martie 2020. Oana are o experiență profesională în marketing și comunicare de peste 15 ani, cu expertiză în organizarea de evenimente culturale, brand management și PR.

STUDII

A absolvit în 2009 Facultatea de Comunicare și Relații Publice “David Ogilvy” din cadrul Școlii Naționale de Științe Politice și Administrative București cu lucrarea de licență “Publicitatea clasică versus publicitatea online”.  A  urmat cursurile de masterat din cadrul programului Facultății de Marketing al Academiei de Studii Economice din București, absolvind studiile de masterat cu lucrarea “Plan de marketing pentru repoziționarea brandului Nicolae Voiculeț în România și pe plan internațional 2012-2015”.

Între 2013 și 2021 a urmat și absolvit umătoarele cursuri de perfecționare profestională:

  • Noiembrie 2013-Ianuarie 2014 – Curs de programare Neuro-Lingvistică, certificat NLP Practitioner;
  • Aprilie–mai 2016 – Program de specializare pentru Manager de Proiect, organizat de Ministerul Muncii și Protecției Sociale;
  • Aprilie 2017 – Program de formare în Project Management, susținut de Accelera Accor Services;
  • Aprilie 2017 – Program de formare “Atitudine și Comunicare”, susținut de Accelera Accor Services;
  • Septembrie–noiembrie 2020 – Program intensiv “Curs de Social Media”, susținut de MTH Digital.

ACTIVITATE PROFESIONALĂ

Oana și-a început activitatea profesională în agenții de marketing și comunicare precum BrandsOn Marketing, Ogilvy Action Romania și Tempo Advertising, unde a activat în perioada 2005 – 2009, lucrând pentru branduri internaționale precum Unilever, Kraft (Mondelez), Sixt New Kopel, Orangina, Porsche/Audi.

A urmat o perioadă de freelancing și antreprenoriat (2009-2019) în care a gestionat activitățile de marketing și comunicare ale unor branduri locale și internaționale, a realizat activitățile de comunicare și a organizat evenimente pentru artiști precum Nicolae Voiculeț și Gheorghe Zamfir și organizații precum Camera de Comerț România-Japonia.

 

Se remarcă prin organizarea și coordonarea următoarele evenimente concept:

  • Primul eveniment realizat la Crucea Eroilor Neamului din Caraiman, la o altitudine de 2.300m: concertul ”România din inima ta”.
  • Concertul umanitar „Dăruiește speranță pentru Japonia“ de la Palatul Parlamentului, parte din campania de strângere de fonduri pentru familiile victimelor catastrofei naturale din 2011, proiect realizat cu sprijinul Crucii Roșii Române, Ministerului Afacerilor Externe, UNESCO, Ambasadei Japoniei în României și Parlamentului României.
  • Festivalul Internațional de Nai “Gheorghe Zamfir”
  • „Sunetul magic al Craciunului” – concert caritabil al Asociației de Psihoterapie Cognitiv-Comportamentală pentru strângerea de fonduri în vederea constituirii Grupurilor de Suport Psihoterapeutic dedicate copiilor cu afecțiuni cronice severe, autism, cancer și diabet, precum și pentru părinții acestora.

 

În paralel înființează în 2014 Asociația Exploring Culture prin care lansează programul “Bilet pentru o lume nouă”  în vederea susținerii copiilor talentați și cu rezultate școlare extraordinare, dar fără posibilități financiare. Organizează în următorii ani tabere culturale în Londra, Sibiu și București pentru acești copii.

Programul de dezvoltare prin turism cultural reușește să susțină și să promoveze elita românilor de pretutindeni.

 

Din 2019 este moderator și producător al rubricii „Oameni mari cu Oana Voiculeț” de la Antena 1, serie de interviuri de colecție cu elita României din sport, teatru, film și muzică.